Äntligen ett nytt kort.

image25

här kommer ett nytt kort. har inte pysslat så mycket på sistone, men nu kanske det kan bli lite tid till det.

i veckan som gått så har jag varit och köpt mej en CUTTLEBUG. Så jag får ta och pyssla lite så jag får inviga den.
och snart är det mässa här i Göteborg. jag skall dit och se om jag hittar något roligt i pysselväg. så lite blir det väl shoppat för det finns ju så mycket fint ju.

ska ta och pyssla en stund på mina påsk kort så dom kommer fram innan påsken är slut till sina mottagare.

ha det bra alla som läser här och lämna gärna en kommentar.

kram Lise-Lott

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilket fint kort!

2008-03-17 @ 06:52:22
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Johanna

Vilket fint kort! Skoj med en cuttlebug. Finns många fina dies till den.

Ska bli skoj att komma hem idag. Hoppas att PIF´en har kommit. Hur gör jag sen då, ska jag dra 2 vinnare då? Är första gången jag får en PIF.

Ha en bra dag

// Johanna

2008-03-17 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0