28 december 2009

En liten uppdatering så här i mellandagarna. Har äntligen fått tillbaka inspirationen och orken till att skapa igen.
Så igår fick jag till hela 4 kort:

Så här blev dom:







Hua mig, vad suddigt det blev. Håll tillgodo, för jag kan inte skanna om det då jag lämnat det ifrån mig.




Också några bilder på vad jag fick i julklapp. Jag är så nöjd med vad jag fått i alla julklappar.
Det är inga stora saker men det behövs inte tycker jag. men något litet att öppna på julafton det hör liksom till.

 Detta fick jag av min mamma. En almanacka för 2010, en cd-singel, hårsnoddar och en tidning.

 och detta av min vän Lina. Alltid kul med lite inspiration. Det behöver jag emellan varven, då jag själv känner att jag "låser" mig i mitt pysslande.

 och detta av Linda/citronlime i Hobbyhusets jultomteswap. En stämpel med Tossa (bildmålarna) och en penna av de nya promarker-färgerna.

   och sist men inte minst så fick jag av Carina dessa fina 3D-bilder på den goa Forever Friends-nallen. Han är bara för söt. Det är sammanlagt 6 stycken 3D-bilder alla ihopsatta och monterade efter några timmars pysslande. Jag funderar på att göra några tavlor av dem. får se hur det blir.

(Alla småbilder är klickbara)

Det var allt för denna gången.

Ha det gott och välkommen åter.

kram Lise-Lott


Kommentarer
Postat av: annmari

Många skojiga julklappar var det.

Gott Nytt År, passar jag på att säga nu

2009-12-29 @ 17:33:26
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Oj så många fina kort!

Gott nytt År!

2009-12-30 @ 18:01:04
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Eva J

Så fina kort du har gjort, SK stämpeln är jättesöt och så fint färglagt. Visst är det roligt med små julklappar också det är ju tanken som räknas i alla fall, inspirations tidningar är ju superkul att bläddra i och jag sparar dem för ibland är det någon rolig utmaning eller skiss i dem. Vill också passa på att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kram Eva

2009-12-30 @ 20:28:44
URL: http://eviebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0