Här kommer en uppdatering

Jag har på börjat årets julkort.

Här kommer det första:



Jag gillar den här tomten.

 Jag håller som sagt på med julkort men får inte riktigt till det som detta kort nedan.
Tycker det är lite tom på höger kanten, vill ha ditt någon text. Kom gärna med förslag.




Sedan så kommer här två student kort.





Det var allt för denna gången. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med. Min stora rosa sjal är klar ska bara fästas trådar, så det kommer bild en annan dag. Julkort känner jag inte för ikväll. Men jag hittar väl alltid på något eller också så blir det en stund slappande framför tv. Det är ju snart dags för att sova. upptäckte precis vad klockan är.

Ha det gott, kära besökare!

kram Lise-Lott


Kommentarer
Postat av: julia [Fotoblogg]

Hejsan,

Kika gärna in på min blogg juliiiakempff.blogg.se och kolla mitt nya tips om nagellack.

vem vill slänga sina gamla , klibbiga nagellack när man ändå kan göra dom till nya?

Släng gärna in en kommentar vad du tyckte om det och vad jag mer kan ge tips om :)

kramar

2009-11-09 @ 13:43:27
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0