Och så var det helg igen...

Den här veckan började med att jag var till Hagabadet på info-möte. känner att jag behöver få lite bättre kondition. Det kändes väldigt bra när jag var där, så det ska bli intressant att se hur det blir.

I tisdags så var jag och min vän C till borås. Först så var vi till Borås djurpark och gick i fyra timmar. Det var lugnt och inte så mycket folk.







Efter Borås djurpark så var vi till Magnolias butik. Men där blev det ingen stor shopping.
Det blev bara en QK-die och några lösvikt blommor.
Har ju en massa material som måste förbrukas. Och jag tycker det går bra.



Onsdagen tillbringades i soffan. Hade träningsvärk efter tisdagen. Så det en blev tv-tittande.

Igår (torsdag) så fick jag ta ett tag med att städa undan lite. Tänk vad fort det går att dra fram, men det tar sin tid att städa undan. Men det finns ju så mycket som är roligare att göra ju. :)

Tar och avslutar här, för jag ska stansa lite bokstäver och göra klart en LO.
Har hur mycket som helst att scrapa.

Trevlig helg till dig som besöker min blogg.

Ha det gott!!

kram Lise-Lott


Kommentarer
Postat av: Carina H

Jag shoppade desto mera :-)

2010-08-27 @ 21:40:35
URL: http://ecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0