Skapat!!!!

Äntligen har jag något att uppdatera min blogg med.
Har pysslat lite grann.
Har ju fortfarande en hel del att scrappa ikapp.
Funderar på att ta framkalla foton år för år istället för att hoppa fram och tillbaka, men scrappa klart dom foton jag har framkallat hit tills.

Så här blev det den här gången:


Gillar som sagt att ha många foton på mina layouter.
Tycker jag får till det utan att det är för mycket.



Har även fått ihop ett födelsedagskort som jag är väldigt nöjd med.
Det är svårt att skapa till killar och få till det enkelt men tufft.



Det var allt för denna gången.

Ha det gott!!

Kram Lise-Lott


Kommentarer
Postat av: annmari

Kortet gillar jag skarpt. Ja det är alltid ett bekymmer med hur man ska scrappa. Jag framkallar mycket mer än jag hinner fixa till :-)

2011-04-10 @ 16:13:17
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: KatarinaR

Ja, visst är det svårt ibland att göra "killiga" kort, men här har du lyckats jättebra!

2011-04-13 @ 22:45:56
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0