En liten uppdatering

Jaha, då ska jag försöka mig på en uppdatering.

Jag har ju inget nytt att visa i scrapp eller kortmakeri. Just nu är det väldigt tomt på den fronten.
Har ingen inspiration eller lust att skapa med papper just nu. Så jag har gått och funderat om jag ska ändra inriktning här i min blogg. Jag vill ju fortsätta blogga, men skapar jag inget så har jag ju inget att visa. Funderade ett tag på att skapa en ny blogg men jag kom inte på något bra och passande namn till den så jag fortsätter här och ser vad det blir av det.

Och hoppas ni hänger kvar och besöker mig här i cyberspace.

Jag håller som sagt fortfarande på och fixar i min lägenhet. Så i slutet av maj så köpte jag en ny soffa.
Jag är super nöjd med den. Jag har aldrig riktigt trivts med de soffor jag haft innan, men den här är helskön.
Den är inhandlad på Ikea.

Här kommer en bild på den:


Den är inte så fläckig i verkligheten. Den var svårfotad.


Och så för 1,5 vecka sedan så bestämde jag med min vän I-L att åka till ikea igen.

Och den här gången så blev det en tv-bänk.



Så här ser den ut. Jag är hel nöjd med den med. Min gamla tv-bänk hade hängt med i lite över 20 år. Så det var på tiden att det fick bli en ny, tycker jag. Men det gäller ju att hitta något man gillar också.

Hoppsan det blev lite längre inlägg än vad jag tänkt. Då kanske det inte blir så svårt iallafall att blogga.

Hoppas ni hänger med mig och återkommer. Och givetvis så kommer jag ju visa om jag skapar något. Men just nu så är det virkning och broderi som gäller. Vem vet det kanske kommer bilder på det med när det är klart.

Jag tar och slutar här för idag.

Lämna gärna en kommentar då gör du mig glad.

Ha det gott!!

Kram Lise-Lott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0