Oj, vad tiden går...

Den springer ju iväg. Det var längesen jag uppdaterade här. Jag har inte pysslat något  vidare så dar har jag inget nytt att visa.

Jag har varit med på Hobbyhusets MHV - Månadens hemliga vän.
Och idag fick jag det här:


Kanske kan jag få lite inspiration eller också får jag kolla in bloggar efter inspiration.
för det finns så många duktiga tjejer som skapar så mycket fint. :)

Ha det gott och lämna gärna ett litet spår av dig innan du lämnar min blogg för denna gång.
kommentarer gör mig ju så glad :)  :)


kramkram från Lise-Lott

Kommentarer
Postat av: ciiccii

Grattis!

Har saknat att du visar något fint du gjort. Hoppas att lusten kommer tillbaka nu med dina nya saker.

2008-07-16 @ 00:01:33
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: annmari

Va kul med lite nya grejer. Har kollat igenom hela din blogg nu och det blev flera grejer som sparades ner i min inspirationsmapp :-) Du gör minsann mycket olika grejer



2008-07-17 @ 18:29:55
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0