4 st nya kort...

...i väldigt olika stilar. Men jag skapar ju utifrån vad jag tycker är fint och vill göra, så det blir väldigt varierat.

 
Här har jag använt paljetter som blommor och så har jag ritat stjälkarna på fri hand.



Jag har så mycket uppstämplat och målat som jag måste använda, så här blev ett kort.



Ytterligare ett 3D-motiv. Synd bara att det inte blir så bra när man skannar det och desstuom med vit bakgrund.



Det här kortet gjorde jag i all hast, och vet inte riktigt om jag är nöjd med det. men det var kul att göra.

Jag vill gärna ha lite tips hur man ska skanna kort och Lo`s med vit bakgrund så att det syns bättre.
Kom gärna med idéer på hur ni brukar göra.

Ha det gott all mina besökare!! och lämna gärna en liten kommentar. :)

kram Lise-Lott

Kommentarer
Postat av: Camilla Millas

Vilka fina kort du har gjort!!!



Kram Camilla

2009-02-24 @ 07:08:05
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: annmari

Gillar det första mest. Du kan ju akktid lägga ett svart papper som bakgrund när du scannar då syns det ju vart kortet slutar

2009-02-24 @ 07:27:48
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Michaela Lejonberg

Heej!

Va fina kort!! Det med 3Dmotiv var ju hur läckert som helst! Sååå fint så!

Ha det gott! kramar

Postat av: Lotta/ FruH

Fina kort du har gjort i snygga färger! Håller med om att lägga ett svart papper som bakgrund vid scanning!

trevlig helg!

Kram,

Lotta/ FruH

2009-02-27 @ 19:29:00
URL: http://lottafruh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0