Hej!!!

Jaha, då var det ny månad igen. Förstår inte vart tiden tar vägen.

Men idag har jag fått gjort lite grann. För ett tag sen så bestämde jag och mamma att byta bokhyllor och idag fick hon äntligen sin hylla. Den bokhyllan är liksom inte bara att ta och bära iväg med, den är en liten "byggsats". Så igår började jag plocka ihop den och idag så var det ner till mamma med den och sätta ihop den.
Som tur är bor hon bara två våningar ner i samma hus som jag. Det gick smidigt och lätt och på en timme var det färdigt.

Efter förra inlägget så satte jag mig vid pysselbordet och det resulterade i två halvfärdiga LO´s. Får väl se när dom blir färdiga.

Nu ikväll så har jag bara slappat och gjort iordning för Liseberg imorgon. Det gäller att komma ihåg att ladda kamera-batterierna och komma ihåg autografblocket. Nu är det bara två gånger kvar på Lotta på Liseberg. Det känns som om det var första gången förra veckan.

Nu ska jag forsätta brodera och se på TV en stund.

Ha det gott!!

kram Lise-Lott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0