29 januari 2010 - Scrappat

Jag har gjort något jag inte gjort på länge. Jag har scrappat!!
Tog och beställde 100 foton. Och så igår kom dom. Det är riktigt roligt att göra något fint av sina foton än att bara sätta in dom i den "gamla" sortens album. Det blev foton ända från 2005 till 2009. Så jag har en del att ta itu med om jag ska scrappa ända tillbaka till 2005. Har man inget att göra så skaffar man sig det. :) Eller hur?
Men det är ju så kul att pyssla och skapa, rent av avkopplande. Det har jag ju alltid gjort, på ett eller annat sätt.

Här kommer gårdagens resultat. Men på dessa 2 LO´s så visar jag bara "bakgrunderna" för jag vill ju inte visa mig själv här i bloggen. Så håll till godo:





Här är dagens resultat:



Hoppas ni finner någon inpiration i det jag visar.

Det var allt för denna gången. Nu ska jag välja nytt foto att scrappa. Så välkommen tillbaka så kanske det finns något nytt att se på här i min blogg.

Ha det gott och trevlig helg!!

Kram Lise-Lott




Kommentarer
Postat av: Carina

Snyggt! Till den nedre har jag också kort som jag ska göra nå't av.... Men du - du har glömt en prick över ena å:et :-)

2010-01-30 @ 08:25:27
URL: http://ecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0