Födelsedag!! :)

Igår firade jag min födelsedag.

Redan i måndags blev jag firad av mammas vänner L och B.
Vi var på grekisk Taverna. Det var riktigt trevligt och god mat.
Jag åt tre-rätters:

  Grekisk Bondsallad

 Souvlaki på fläskkött

 Valnötskaka med glass och chokladsås.

Allt var supergott!! :) 

Taverna Sirtaki lär jag besöka igen. Måste ju smaka på andra rätter dom har.

Och så fick jag dessa jättefina blommor av mammas vänner:



På kvällen var jag på bio och såg Julia Roberts nya film. Helt klart sevärd.
 


Igår var det lugnt firande med mamma. Det blev kinamat och till efterrätt blev det Daimtårta.

Både i måndags och igår så fick jag en massa fina gratulations-kort:




Och i presenter har jag fått:

 6 st pm-pennor av mamma.

 och en stans av min vän C.

 och av I och G fick jag denna fina ljusstake/fot.

Har haft det jättebra. Har varit lite trött i dag. Bara slöat, kollat på tv, fotat alla saker så jag kunde uppdatera här.


Jag tar och avslutar här.

en liten kommentar skulle göra mig glad. :)

Ha det gott!!

kram Lise-Lott.

ps. alla småbilder är klickbara.






Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Grattis i efterskott!

Nu blev jag hungrig, Grekisk mat är så himla gott!

2010-10-06 @ 23:21:26
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/
Postat av: Anette

Stort grattis i efterskott!



Och tack för titten ;)

Pizzan smakade KANONGOTT. Ångrar dock att jag åt upp kycklingen som fans i kylen igår. pizzan hade nog smakat ännu bättre med lite strimlad kyckling på. Men oftast blir det bra, vad man än tar, så länge det finns ananas och banan på från början ;) hihi





Kram

och trevlig helg på dej med

2010-10-08 @ 23:11:25
URL: http://anettej.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Vilken god mat, ser hur läckert ut som helst.

Massa fina presenter och blommor du fått, blir så scrapsugen när man ser så fina saker att jobba med.

2010-10-14 @ 16:40:56
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Stort grattis på födelsedagen i efterskott!!

Låter som du hade en toppenbra dag! :)



Ha en fortsatt skön helg!!



många kramar petra

2010-10-16 @ 18:14:08
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0