Nöjd!!

För att börja med gårdagens "ögonproblem", så gick det över efter en stunds vila på soffan. med stängda ögon förståss. Och det var bra det, att det inte var värre än så. Jag fick gjort klart LO:n jag höll på med.

Och nu över till varför jag känner mig jättenöjd med dagen. Jag har fått rensat bort en massa saker som var på fel ställe. Och dom har inte bara flyttats runt, utan hamnat på "sin" plats.
Jag jobbar med att förändra mitt städbeteende. och som sagt jag känner mig sååå nöjd efteråt.

Jag har till och med fått gjort en ny LO idag. Jag brukar ju hamna i soffan när jag ska scrappa. Så det blir ju en hel del kvar i soffan, men idag när jag var färdig så sorterade jag in det på sin plats igen.


här kommer dagens alster:


(Ni får som vanligt ha överseende med de svarta "plumparna".)

Inte riktigt mitt vanliga sätt att scrappa. Men i och med städningen så förstod jag hur många mönstrade papper jag har. Och dom måste jag börja använda. För jag använder mer mönstrat papper på kort. Men jag vill scrappa LO´s mer än vad jag gör. Det blir en liten utmanning. Jag tycker själv att jag blivit duktigt på att använda det jag har.


Nu ska jag ta och kolla på TV en stund innan det är dags att sova.

Trevlig helg till Er som besöker mig.

Ha det gott!!

kram Lise-Lott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0