Trevligheter!!!

Idag har jag varit ut på trevligheter. Nu vet jag ju inte om det heter så, men jag skriver så för jag har haft en jättebra dag.

Dagen började med att jag funderade om jag verkligen skulle åka ut till Kållered. För vädret var inte det bästa, dimmigt och regnigt. Men iväg åkte jag, för där har idag varit ett fem timmar långt event med en massa olika artister, och två av dem är mina favoriter. Nämligen Magnus Bäcklund och Mikael Erlandsson. Jag gillar deras musik jättemycket. Dom är jättebra. Fick autografer av dem och en hel del bra kort. Så nu har jag mera att scrappa, men det får bli en helt annan dag.

Nu väntar det en tv-kväll för jag är bra trött, men på ett bra sätt.

Kram Lise-Lott

Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Tack för din snälla kommentar i min blogg!

Det låter som om du haft en toppendag. Vilken tur att du for iväg trots lite taskigt väder!

2010-09-26 @ 11:30:31
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0