Lite nytt...

...att visa som jag gjort för ett tag sen. Har bara glömt att uppdatera min blogg.

Här är resultatet:

Först två enklare LO´s:





Också ett kort som jag gjorde till en vän som fyllde 40 år



och ett lite enklare kort som jag gjorde till en vän när jag var hembjuden till henne
på påskafton. Bilden av påskliljorna är en 3D-bild.



Jag pysslar varje dag men det blir just mer stickning än scrapp och kortmakeri.
Men jag hoppas kunna visa upp vad jag stickar när det är klart.

Hoppas jag har några som fortfarande läser min blogg. Det är ju ingen större uppdatering här.
Så lämna gärna en kommentar så kanske jag kan besöka dig här i cyberspace.

Ha det gott!!!!

kram Lise-Lott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0